Hvad gør jeg hvis...?

Hver dag bliver vi kontaktet af kunder om stort og småt. Vi har samlet de mest almindelige spørgsmål om el og el-forbrug - og vi gi'r dig også svarene.

Hvordan opgøres mit el-forbrug?

Bornholms Energi & Forsyning opgør dit faktiske forbrug én gang om året. I forbindelse med årsafregning skal din elmåler aflæses, hvilket i langt de fleste tilfælde foregår automatisk, uden at du behøver foretage dig noget. Der kan dog være tilfælde, hvor manuel aflæsning på aflæsningskort er nødvendigt, og du vil i det tilfælde modtage et aflæsningskort fra dit netselskab.

 

Jeg har glemt mit kodeord til MinEnergi - hvad gør jeg?

Du hopper bare ind på minenergi.beof.dk. Under login-processen kan du bede om et nyt kodeord, hvis du har registreret din e-mailadresse hos os.

 

Strømmen er forsvundet, hvad skal jeg gøre?

1. Din HFI- eller HPFI-afbryder er ikke slået fra.
2. Dine naboer mangler også strøm.
3. Ring til vores døgnvagt på telefon 56 900 000.

eller

1. Din HFI- eller HPFI-afbryder har slået fra.
2. Dine naboer har strøm.
3. Slå alle gruppeafbryderne fra
4. Tænd din HFI- eller HPFI afbryder
5. Tænd gruppeafbryderne én ad gangen.
6. Når HFI/HPFI-afbryderen slår fra, ved du, at fejlen er i den gruppe.
7. Tænd resten af gruppeafbryderne..
8. Ring efter en elektriker.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg gerne vil skifte til et andet produkt?

Du ringer blot til os på 56 900 000 eller skriv til os på info@beof.dk. Du kan også sende en mail og bede om at blive ringet op. Læs mere om vores forskellige el-produkter.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg skal skifte adresse?

Log på minenergi.beof.dk, så er det fikset i løbet af et par minutter. Læs mere her.

Hvad gør jeg, hvis jeg får øje på en gadelampe uden lys i?

Vi vil meget gerne orienteres om lamper, der ikke virker. Du kan ringe på telefon 56 900 000 (døgnet rundt). Du er også velkommen til at sende os en e-mail. Klik her.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg vil vide mere om EcoGrid-projektet?

Se mere på www.ecogridbornholm.dk

 

Hvad gør jeg, hvis jeg vil klage?

Du klikker dig i første omgang videre til vores klagevejledning. Klik her.