Information om nyt afregningssystem for el | Bornholms Energi og Forsyning

Information om nyt afregningssystem for el

// Driftstatus: Der er i øjeblikket problemer med visning af forbrug, når man har flere forsyningsarter på den samme adresse. Det er muligt at se gamle regninger på vand og varme, men ikke på el. KMD arbejder på sagen. //

Vi har udskiftet vores gamle afregningssystem med et nyt fælles IT-system på tværs af alle vores forsyningsarter. Overgangen til det nye system skete mandag den 26. august.

Det nye system fra KMD giver en række fordele, da vi kan samle vores kundeoplysninger ét sted, tilbyde vores kunder betaling med kreditkort samt give mulighed for at følge forbrug på vores nye selvbetjeningsportal minforsyning.beof.dk

I forbindelse med overgangen til nyt system gør vi opmærksom på, at der kan være lidt ekstra ventetid på vores telefoner, hvis du ringer ind for personlig betjening på 56 900 000.

Vi beklager ulejligheden og håber på forståelse. 

PRAKTISK INFO

Login med NemID
På minforsyning.beof.dk er der mulighed for login med NemID. Første gang du logger ind i det nye system, skal du bruge NemID samt kundenummer og internetkode til at oprette en bruger. Kundenummer og internetkode finder du på en af dine tidligere regninger (midt på regningen).

PBS-aftaler
Allerede eksisterende PBS-aftaler fortsætter automatisk. Du skal derfor ikke foretage dig noget, hvis du allerede er tilmeldt PBS.

Nyt udseende på regninger
Din regning vil ligeledes få nyt forbedret udseende som følge af systemændringen.

 

23-08-2019